mandag 16. november 2015

Overskrift: - Jeg så hva som skjedde med den, og det gjorde noe med hjertet mitt - Nyheter fra Kattevandrerens Nyheter om Dyr.

Beskrivelse av sak: SKIEN: Han så katten ble kastet ut av en bil på Landmannstorget i Skien sentrum. - Det gjorde noe med hjertet mitt, sier Tore Hegnum....
Introduksjon til artikkel: Pus kastet ut av bil ble reddet av organisasjonen Redd Dyra Telemark. Pus er nå blitt adoptert av vitne til hendelsen. Siterer artikkel: "Han så katten ble kastet ut av en bil på Landmannstorget i Skien sentrum. - Det gjorde noe med hjertet mitt, sier Tore Hegnum. Nå bor Snuppa hjemme hos Tore på Hovenga i Porsgrunn." Les mer: www.ta.no/nyheter/redd-dyra/porsgrunn/jeg-sa-hva-som-skjedde-med-den-og-det-gjorde-noe-med-hjertet-mitt/s/5-50-146715 Telemarksavisa - Publisert:16. november 2015, kl. 19:21
Les mer på vår Facebookside eller hjemmeside, link under her.
Fra Kattevandrerens Nyheter om Dyr på Facebook: https://www.facebook.com/NyheterOmDyr

Sjekk vår hjemmeside: http://kattevandreren.no/frivillige/nyheter-om-dyr

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar