søndag 24. april 2016

Overskrift: Tigerskogen DEL 5 - HA-bloggen - Nyheter fra Kattevandrerens Nyheter om Dyr.

Beskrivelse av sak: JESPERPUS – Tigerskogen DEL 5 Først må jeg vise dere det flotte skiltet jeg har fått av Nabojenta. Og, nå har jeg vel fortalt det meste om de fleste vennene i Tigerskogen, så denne gangen tenkte jeg å fortelle litt om en av de tilfeldige hverdagene der! For dere skjønner det at jeg er ikke …...
Introduksjon til artikkel: Jesperpus - Tigerskogen - Del 4. Siterer innlegg: "Og, nå har jeg vel fortalt det meste om de fleste vennene i Tigerskogen, så denne gangen tenkte jeg å fortelle litt om en av de tilfeldige hverdagene der! For dere skjønner det at jeg er ikke i Tigerskogen bare på sommeren, jeg er også der om vinteren! Når bakken er dekket av hvit snø og potene blir fortere kalde. Også må vi ikke glemme den flotte pusongepelsen som blir kjempestor og tykk! Nå i vinterstiden kan det bli vanskelig og tungt å subbe rundt i den dype snøen som ligger over alt inne i skogen. Men med gode venner til hjelp er det ingen sak! Min gode venn Storegrein er på plass og ordner opp for både meg og de andre småvennene. Han har så store og lange bein som brøyter opp den fine lille stien min igjen. Det er slikt man har gode venner til!" Les mer: http://habloggen.h-a.no/dyr-og-natur/jesperpus/tigerskogen-del-5/ 16. mars 2016 av Jesperpus
Les mer på vår Facebookside eller hjemmeside, link under her.
Fra Kattevandrerens Nyheter om Dyr på Facebook: https://www.facebook.com/NyheterOmDyr

Sjekk vår hjemmeside: http://kattevandreren.no/frivillige/nyheter-om-dyr

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar