onsdag 19. oktober 2016

Overskrift: «Jeg åpnet sekken og der lå han, Skvetten. Der er du ja, tenkte jeg, og følte en veldig lettelse. Nå skal du bli med hjem» - Nyheter fra Kattevandrerens Nyheter om Dyr.

Beskrivelse av sak: Skvetten var ikke bare ei katt. Han var katten vår. Her er historien om hans siste reise, og hvordan vi fikk fantastisk god hjelp til å gi han en skikkelig grav....
Introduksjon til artikkel: Meningsinnlegg AV: JØRN HESTNES Siterer innlegg: "Her om dagen måtte jeg ta med Skvetten til dyrlegen, han var ikke bra. Kom seg nesten ikke opp trappa, hadde blitt tynn og hadde ikke noe godt katteliv. Han var nå 12 år. Yngste sønn i huset og meg selv tok han med i katteburet. Vi regnet med at dette ble siste reis for Skvetten, så han fikk med litt kokt sei på et fat også i buret. Kjørte ned til klinikken i Byåsveien og ventet på å få dommen. Vi fikk være med på undersøkelsen og etter samråd med veterinæren ble vi enige om at han skulle sette ei sprøyte som gjorde at Skvetten sovnet." Les mer: http://www.adressa.no/meninger/ordetfritt/2016/10/19/%C2%ABJeg-%C3%A5pnet-sekken-og-der-l%C3%A5-han-Skvetten.-Der-er-du-ja-tenkte-jeg-og-f%C3%B8lte-en-veldig-lettelse.-N%C3%A5-skal-du-bli-med-hjem%C2%BB-13667787.ece Adressa - PUBLISERT: 19 OKTOBER 2016 21:23
Les mer på vår Facebookside eller hjemmeside, link under her.
Fra Kattevandrerens Nyheter om Dyr på Facebook: https://www.facebook.com/NyheterOmDyr

Sjekk vår hjemmeside: http://kattevandreren.no/frivillige/nyheter-om-dyr

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar